ENIGA

logowanie


Eniga uruchomiła "wirtualną elektrownię", dzięki której nadwyżka energii wyprodukowana w twojej instalacji fotowoltaicznej może być dostarczona do innego miejsca jej odbioru.

NOWOŚCI W ENIGA 


   Kliknij na grafikę i sprawdź szczegóły...

ROZLICZENIA RZECZYWISTE
ZA PRĄD I GAZ

Mobilne Biuro Obsługi Klienta firmy ENIGA to doskonałe narzędzie do kontroli comiesięcznych wydatków na energię elektryczną i gaz.

Bezpośrednio z telefonu komórkowego (smartfona) możesz w łatwy sposób podać stan licznika prądu lub gazu, wystawić fakturę i dokonać rozliczenia.

Wszystko przedstawione w czytelny, prosty i przejrzysty sposób. Łatwe do obsługi niezależnie od wieku i sprawności w obsłudze telefonu.



Jeśli jeszcze nie jesteś Klientem ENIGA, dodaj ten adres koniecznie do ulubionych, sprawdź naszą ofertę i ... Jeśli masz pytania, zadzwoń:

ENIGA

logowanie

KONTAKT DLA KLIENTÓW


Telefon: Biuro Obsługi Klienta (+48) 22 213-13-50  (czynne w godz. 8:00 – 16:00 w dni robocze).
Jolanta Batruch Kamil Ostrycharczyk Patryk Herman
(+48) 605 944 181 (+48) 605 944 153 (+48) 605 944 191
Kierownik Biura
Obsługi Klienta
Doradca Klienta,
Dział Aktywacji Usług
Doradca Klienta,
Dział Rozliczeń
Energii i Gazu
Fax:
  • (+48) 22 213-13-53, Biuro Obsługi Klienta
  • (+48) 22 213-13-56. Sekretariat

E-mail:

Godziny pracy Biura Obsługi:od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-16.00.
Adres do korespondencji: 76-200 Słupsk, ul. Nowowiejska 6.

facebook Polub nas na facebooku i bądź na bieżąco z nowymi ofertami.

ENIGA

logowanie

Energia i Gaz na które Cię stać


ENIGA: rozwiązanie idealne nie tylko dla przedsiębiorców.

Z Jolantą Batruch, kierownikiem Biura Obsługi Klienta firmy ENIGA oraz Kamilem Ostrycharczykiem, pracownikiem Biura Obsługi Klienta firmy ENIGA rozmawia Wioletta Kozłowska

– Czym dokładnie zajmuje się firma ENIGA?

jola

J.B.– Jesteśmy firmą, która ma już 22 lata. Na początku swojej działalności świadczyliśmy usługi telekomunikacyjne. Wiele lat temu rozszerzyliśmy zakres swojej działalności i zajęliśmy się sprzedażą energii elektrycznej firmom, instytucjom oraz klientom indywidualnym.

– Czy firma ENIGA posiada specjalne uprawnienia pozwalające jej sprzedawać energię elektryczną i gaz ziemny?

K.O.– Oczywiście. Aby zająć się obrotem energią elektryczną i gazem musieliśmy wystąpić do Urzędu Regulacji Energetyki o wydanie koncesji. Uzyskaliśmy ją już w lipcu 2007 roku. Tak więc zgodnie z prawem możemy sprzedawać energię elektryczną i gaz na terenie całej Polski firmom, instytucjom i osobom prywatnym.

– Kto może zmienić sprzedawcę prądu lub gazu?

K.O.– Praktycznie każdy kto uważa, że jego rachunki za energię elektryczną lub gaz ziemny są zbyt wysokie.

– W takim razie, proszę powiedzieć, od czego należy zacząć?

J.B.– Pierwszym krokiem powinno być uświadomienie sobie, że można płacić mniej za prąd lub gaz. Następnie wybrać najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Na rynku najtańszą energię i gaz zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych oferuje firma ENIGA. Klient dostaje od nas rówież gwarancję, że cena nie wzrośnie do końca 2019 roku. 

– Jakie formalności należy dopełnić, jeśli zdecydujemy się na zawarcie umowy z ENIGA?

J.B.– Przede wszystkim należy podkreślić, że procedura zmiany sprzedawcy jest prosta i bezpieczna. Klient w zasadzie musi zrobić tylko jedną rzecz – dostarczyć do ENIGI fakturę za energię elektryczną lub gaz. Można to zrobić na kilka sposobów. Przyjść do nas osobiście, wysłać zeskanowaną fakturę e-mailem, faxem lub pocztą. Na podstawie tego dokumentu przedstawimy Klientowi warunki współpracy z nami oraz wyliczymy ile będzie można zaoszczędzić.

Następnie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, w imieniu Klienta załatwimy niezbędne wszelkie formalności z dotychczasowym sprzedawcą oraz opertaotrem sieci dystrybucyjnej.

– Na rynku pojawiło się kilka firm, które pukają do naszych drzwi i proponują prąd w atrakcyjnych cenach. Czy warto korzystać z takich ofert?

K.O.– Przede wszystkim należy być bardzo ostrożnym. My wychodzimy z założenia, że klient musi mieć czas na dokładne zapoznanie się z regulaminem i treścią umowy. Wielu z tych, którzy pukają do drzwi mieszkańców oczekuje natychmiastowego podpisania umowy, jeszcze w ich obecności.
To nie są warunki sprzyjające dokładnemu zapoznaniu się z przedstawionymi dokumentami. Dlatego wszystkim tym, którzy rozważają zmianę sprzedawcy prądu doradzamy daleko idącą ostrożność.

– Jakie opłaty będzie musiała ponieść osoba, która postanowi zmienić sprzedawcę z dotychczasowego na ENIGĘ?

K.O.– Absolutnie żadnych. Jest to procedura zupełnie bezpłatna.

– Kiedy można zmienić sprzedawcę?

J.B.– Sprzedawcę energii elektrycznej lub gazu można zmienić w zasadzie w każdym momencie. Uwarunkowane jest to jednak zapisami w umowie z obecnym sprzedawcą. Jeżeli umowa została zawarta na czas określony, to najkorzystniej jest rozwiązać ją w wyznaczonym w umowie terminie, ponieważ w przypadku wcześniejszego zerwania umowy klient będzie musiał zapłacić karę. Jeżeli natomiast umowa zawarta jest na czas nieokreślony to najczęściej można ją wypowiedzieć w każdym momencie z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

– Czy w związku ze zmianą sprzedawcy czekają nas jakiekolwiek utrudnienia?

J.B.– Nie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami osoba, która zdecyduje się na zmianę sprzedawcy nie musi obawiać się przerw w dostawie energii elektrycznej lub gazu.
Sam fakt zmiany sprzedawcy nie pociąga za sobą konieczności zmiany licznika. Taka sytuacja może się zdarzyć wtedy, gdy operator systemu dystrybucyjnego w związku z unowocześnianiem swojej infrastruktury wymienia liczniki starej generacji na nowe z możliwością zdalnego odczytywania.

– Czy prawdą jest to, że zmienią się opłaty dystrybucyjne?

J.B. – Wysokość opłat dystrybucyjnych zatwierdzana jest co roku przez Urząd Regulacji Energetyki. Stawki te obowiązują przez kolejnych dwanaście miesięcy. Nie ma więc możliwości prawnej, aby osoba, która zdecyduje się na zmianę sprzedawcy energii elektrycznej ponosiła jakąkolwiek karę finansową.

– Gdzie należy się zwrócić w przypadku awarii lub problemów z dostawą prądu?

K.O. – Za wszelkiego rodzaju awarie i ich usuwanie odpowiada dystrybutor, czyli operator sieci energetycznej. W przypadku jakichkolwiek problemów należy powiadomić właśnie jego. kamil

– Czy prawdą jest to, że po zmianie sprzedawcy prądu lu gazu będziemy otrzymywać dwie faktury: jedną od dystrybutora, a drugą od ENIGA?

J.B. – Nie. Klienci otrzymują tylko jedną fakturę od ENIGA za energię elektryczną lub gaz ziemny. Dwie faktury za energię otrzymują tylko duże przedsiębiorstwa (taryfy C2 i B). W przypadku gazu ziemnego faktura jest zawszy tylko jedna od ENIGA.

– Czy prowadząc działalność gospodarczą możemy zmienić sprzedawcę prądu?

K.O. – Oczywiście. Każdy kto chce obniżyć wysokość rachunków za energię elektryczną może zmienić sprzedawcę na tego, który oferuje mu niższe stawki.

– Od czego należy zacząć?

J.B. – Procedura jest dokładnie taka sama jak w przypadku osób prywatnych. Należy dostarczyć nam fakturę za energię elektryczną e-mailem, faxem lub pocztą. Pracownicy Biura Obsługi Klienta przygotują ofertę. Jeśli zostanie ona zaakceptowana przez Klienta, trzeba będzie dostarczyć do nas dokumenty rejestrowe firmy.

Na podstawie pełnomocnictwa załatwimy w imieniu Klienta wszelkie formalności.

– Na jakie korzyści, podpisując umowę z ENIGĄ, mogą liczyć przedsiębiorcy?

K.O. – Gwarantujemy cenę energii niższą nawet o 15 procent od ceny z Taryfy sprzedawcy, niezmienność cen aż do końca 2019 r. oraz 24 godzinny dostęp do platformy mBOK (dostęnej ze smartfonów). W praktyce oznacza to wzrost oszczędności na rachunkach za prąd, obniżenie kosztów działalności firmy poprzez optymalizację wydatków na energię, comiesięczne zyski oraz stabilizację cenową.

– Dziękuję za rozmowę.

ENIGA

logowanie

GAZ ZIEMNY DLA DOMU


gas

Prezentowane w tabeli ceny i stawki dotyczą sprzedaży paliwa gazowego. Należy pamiętać, że całkowity koszt zakupu będzie obejmował także opłaty za dsytrybucję. Stawki za opłaty dystrybucyjne określone są w Taryfie Polskiej Spółki Gazownictwa, zatwierdzanej co roku przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki.

lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta (+48) 22 213 13 50. Zawarcie umowy w ENIGA jest proste – wszystko za Ciebie zrobią nasi doradcy.

Wyślij SMS z imieniem i nazwiskiem na numer +48 605 944 181 lub ostatnią fakturę za gaz na adres e-mail bok@eniga.pl

Gwarantujemy!

  • Ochronę przed podwyżkami
    W sytuacji, gdy ceny gazu idą w górę, masz pewność, że Twoje stawki nie wzrosną nawet przez 3 lata!
  • Bezpieczeństwo przy zmianie sprzedawcy Proces zmiany sprzedawcy gazu na ENIGA nastąpi automatycznie, bez zmiany licznika, instalacji czy przerw w dostawie.
  • Minimum formalności
    Zawarcie umowy w ENIGA jest proste – wszystko za Ciebie zrobią nasi doradcy klienta.
  • Jedną fakturę
    Zmiana sprzedawcy gazu nie powoduje zmiany w sposobie fakturowania – nadal będziesz otrzymywać jedną fakturę za gaz i dystrybucję.
  • Łatwość obsługi
    Dzięki jednemu numerowi telefonu możesz załatwić sprawy związane z procesem sprzedaży prądu i gazu w jednym miejscu.

ENIGA

logowanie

GAZ ZIEMNY DLA FIRMY


gas

Prezentowane w tabeli ceny i stawki dotyczą sprzedaży paliwa gazowego. Należy pamiętać, że całkowity koszt zakupu będzie obejmował także opłaty za dsytrybucję oraz podatek akcyzowy w wysokości zgodnej z aktualnie obowiązującą ustawą. Stawki za opłaty dystrybucyjne określone są w Taryfie Polskiej Spółki Gazownictwa, zatwierdzanej co roku przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki.

lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta (+48) 22 213 13 50 Zawarcie umowy w ENIGA jest proste – wszystko za Ciebie zrobią nasi doradcy.

Wyślij SMS z imieniem i nazwiskiem na numer +48 605 944 181 lub ostatnią fakturę za gaz na adres e-mail bok@eniga.pl

Gwarantujemy!

  • Ochronę przed podwyżkami
    W sytuacji, gdy ceny gazu idą w górę, masz pewność, że Twoje stawki nie wzrosną nawet przez 3 lata!
  • Bezpieczeństwo przy zmianie sprzedawcy Proces zmiany sprzedawcy gazu na ENIGA nastąpi automatycznie, bez zmiany licznika, instalacji czy przerw w dostawie.
  • Minimum formalności
    Zawarcie umowy w ENIGA jest proste – wszystko za Ciebie zrobią nasi doradcy klienta.
  • Jedną fakturę
    Zmiana sprzedawcy gazu nie powoduje zmiany w sposobie fakturowania – nadal będziesz otrzymywać jedną fakturę za gaz i dystrybucję.
  • Łatwość obsługi
    Dzięki jednemu numerowi telefonu możesz załatwić sprawy związane z procesem sprzedaży prądu i gazu w jednym miejscu.

ENIGA

logowanie

TRÓJPAK ENERGETYCZNY

Oferta „TRÓJPAK ENERGETYCZNY – piękna, ciepła, energetyczna” to połączenie korzyści bardzo osobistych z zakupami, które i tak musisz zrobić. Z naszą ofertą generujesz oszczędności finansowe dla domu (najniższe ceny gazu i energii) i masz możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z zabiegów kosmetycznych i zaawansowanych zabiegów z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej.

Podpisując umowę na energię lub gaz, zyskujesz solidnego partnera, bezpieczeństwo i niskie ceny. Dodatkowo otrzymasz Kartę Stałego Klienta, która nie ma ograniczeń czasowych i osobowych. Mogą z niej korzystać zaproszeni przez ciebie goście i rodzina. 

Dodatkowe opcje:
  • miesięczne rozliczenia rzeczywiste (samodzielnie podajesz stan licznika przez aplikację mBOK);
  • automatycznie generowane faktury elektroniczne;
  • natychmiastowe płatności przez Internet i z telefonu komórkowego (smartfona);
  • dostęp do mBOK ze smatrfonów (a w tym do rozliczeń, salda, faktur, punktów poboru energii, punktów wyjścia gazu itp.)
W podziękowaniu za zawarcie umowy dodatkowo otrzymasz jeden bezpłatny zabieg o wartości do 450 zł.

Zapoznaj się z Regulaminem oferty TRÓJPAK ENERGETYCZNY – piękna, ciepła, energetyczna” wydrukuj bon upominkowy i SKORZYSTAJ !  

Bądź na bieżąco z naszą ofertą beautyi polub naszą stronę na Facebooku: Eniga Beauty na FB , inne informacje znajdziesz na stronie Eniga Cafe & Beauty: Eniga Beauty

ENIGA

logowanie

POZNAJMY SIĘ

 Jedyna na polskim rynku energetycznym oferta dla domu, w której umowę na prąd zawieramy na okres 6 miesięcy.
Najważniejsze cechy oferty:
  • miesięczne rozliczenia rzeczywiste (klient samodzielnie podaje stan licznika przez aplikację mBOK);
  • automatycznie generowane faktury elektroniczne;
  • natychmiastowe płatności przez Internet i z telefonu komórkowego (smartfona);
  • dostęp do mBOK ze smatrfonów.

Dzięki ofercie POZNAJMY SIĘ dajemy nowym Klientom szansę na poznanie firmy ENIGA: wysokiej jakości obsługi, rzetelności oferty i oczywiście bardzo korzystnej ceny za prąd.


Po okresie 6 miesięcy jeśli klient nie złoży wypowiedzenia na miesiąc przed końcem umowy, oferta automatycznie przekształca się w ofertę NAJTANIEJ PRZEZ INTERNET z cenami za prąd pokazanymi w tabeli poniżej. Po zmianie oferty, umowa trwa przez okres kolejnych 36 miesięcy.


Podpisując umowę na energię lub gaz, zyskujesz solidnego partnera, bezpieczeństwo i niskie ceny. Dodatkowo otrzymasz Kartę Stałego Klienta, która nie ma ograniczeń czasowych i osobowych. Mogą z niej korzystać zaproszeni przez ciebie goście i rodzina.

ENIGA

logowanie

NAJTAŃSZA OFERTA PRZEZ INTERNET

Energia elektryczna od ENIGA to prosty sposób stałego obniżenia rachunków za prąd.

Zapraszamy do zapoznania się z najtańszą ofertą na rynku dla gospodarstw domowych, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych.

„Najtańsza oferta przez Internet” to m.in. :

  • Ponad 50% niższa cena energii w stosunku do taryf stosowanych przez lokalnego sprzedawcę energii;
  • Gwarancja ceny do końca 2019 roku;
  • Stała gwarancja niskiej ceny – gwarantujemy, że zawsze będziemy tańsi niż Twój dotychczasowy sprzedawca energii;
  • Elektroniczna faktura;
  • Umowa kompleksowa (za energię i usługę dystrybucji).

 Umowa zawierana jest na 36 miesięcy.


Podpisując umowę na energię lub gaz, zyskujesz solidnego partnera, bezpieczeństwo i niskie ceny. Dodatkowo otrzymasz Kartę Stałego Klienta, która nie ma ograniczeń czasowych i osobowych. Mogą z niej korzystać zaproszeni przez ciebie goście i rodzina. 

Najważniejsze cechy oferty:
  • możliwość miesięcznych rozliczeń rzeczywistych (samodzielnie podajesz stan licznika przez aplikację mBOK);
  • automatycznie generowane faktury elektroniczne;
  • natychmiastowe płatności przez Internet i z telefonu komórkowego (smartfona);
  • dostęp do mBOK ze smatrfonów.

ENIGA

logowanie

OFERTY - ENERGIA ELEKTRYCZNA

  • FIRMY, INSTUTYCJE
  • Indywidualny System Cen i Stawek (ISCS) + Smart Booking
  • KLIENT INDYWIDUALNY
  • Indywidualny System Cen i Stawek Dla Domu (ISCSD) + Smart Booking


OFERTY - GAZ ZIEMNY

  • FIRMY, INSTUTYCJE
  • System Indywidualnych Stawek SPOT + Smart Booking
  • KLIENT INDYWIDUALNY
  • System Indywidualnych Stawek SPOT + Smart Booking



Zapoznaj się z prezentowanymi powyżej ofertami i wybierz najkorzystniejszą dla siebie. Już w tej chwili możesz podpisać Umowę na gaz i prąd klikając w menu UMOWA ON-LINE.

Aplikacja - Umowy ON-LINE firmy ENIGA pozwala bez wizyty w biurze obsługi klienta, bez rozmowy telefonicznej z doradcą podpisać Umowę na gaz i/lub prąd. Zrób to teraz i zacznij oszczędzać.

Jeśli masz pytania, napisz do BOK: bok@eniga.pl

OPIS

zamknij

ENIGA

logowanie

DWUPAK ENERGETYCZNY

 Z oferty powinni skorzystać odbiorcy prądu i gazu ziemnego (E), którym zależy na niskiej cenie oraz kontroli comiesięcznych wydatków .
Najważniejsze cechy oferty:
  • tylko rozliczenia rzeczywiste za gaz i prąd dokonywane przez Odbiorcę;
  • pełna samoobsługa konta rozliczeniowego poprzez system mBOK.;
  • natychmiastowe płatności przez Internet i z telefonu komórkowego (smartfona) lub polecenia zapłaty;
  • faktura tylko w formie elektronicznej.

UWAGA: Oferta dostępna tylko dla Odbiorców, którzy zwarli z ENIGA UMOWĘ na sprzedaż energii elektrycznej w ofercie DWUPAK ENERGETYCZNY.

Ceny prądu


Aby skorzystać z oferty, należy podpisać z ENIGA umowę na prąd i gaz na okres 36 miesięcy. Cena gazu ziemnego przez cały okres umowy będzie zgodna z aktualną Taryfą Sprzedaży Gazu Ziemnego firmy ENIGA.


Podpisując umowę na energię lub gaz, zyskujesz solidnego partnera, bezpieczeństwo i niskie ceny. Dodatkowo otrzymasz Kartę Stałego Klienta, która nie ma ograniczeń czasowych i osobowych. Mogą z niej korzystać zaproszeni przez ciebie goście i rodzina.

Ceny gazu



ENIGA

logowanie

Najtańsza oferta na gaz dla domu

 Z oferty powinni skorzystać odbiorcy gazu ziemnego (E), którym zależy na niskiej cenie oraz kontroli comiesięcznych wydatków .
Najważniejsze cechy oferty:
  • żadnych prognoz, tylko rozliczenia rzeczywiste;
  • pełna samoobsługa konta rozliczeniowego poprzez system mBOK.;
  • natychmiastowe płatności przez Internet i z telefonu komórkowego (smartfona) lub polecenia zapłaty;
  • faktura tylko w formie elektronicznej;
  • w sytuacji, gdy ceny gazu idą w górę, masz pewność, że Twoje stawki nie wzrosną nawet przez 3 lata!
  • proces zmiany sprzedawcy gazu na ENIGA nastąpi automatycznie, bez zmiany licznika, instalacji czy przerw w dostawie;

Podpisując umowę na gaz, zyskujesz solidnego partnera, bezpieczeństwo i niskie ceny. Dodatkowo otrzymasz Kartę Stałego Klienta, która nie ma ograniczeń czasowych i osobowych. Mogą z niej korzystać zaproszeni przez ciebie goście i rodzina.

Ceny gazu